2024. április 2.
Az interneten vásárlók 80%-a 55 évesnél fiatalabb, 74%-uk legalább érettségivel rendelkezik és 44%-uk megyei jogú városban vagy Budapesten él.
Az online vásárlók 48%-a férfi, 52%-a nő, ami megfelel a teljes népességen belüli arányuknak.
A 25-34 évesek (20%), a 35-44 évesek (21%) és a 45-54 évesek (21%) nagyobb arányban, viszont a 24 évesek és fiatalabbak (18%), az 55-64 évesek (11%) és a 65 évesek és idősebbek (9%) kisebb arányban vannak jelen az internetes vásárlókon belül, mint a teljes népességben.
A budapestiek (22%) és a megyei jogú városban élők (22%) nagyobb arányban, míg a kisebb városban (30%) és községben élők (26%) kisebb arányban vannak jelen az online vásárlók körében, mint a teljes népességen belül.
Az érettségivel rendelkezők (39%) és a diplomások (35%) nagyobb arányban, a maximum 8 általánossal bírók (11%) és az érettségi nélküli középfokú végzettségűek (15%) viszont kisebb arányban vannak jelen az internetes vásárlók között, mint a teljes népességben.
Forrás: KSH Népszámlálás 2022
Elemzés a demográfiai csoportonként eltérő online vásárlói igényekről.
hello@csgkutatas.hu
Kérdése vagy esetleg kutatási ötlete van?
Bátran vegye fel velem a kapcsolatot!